13 Eylül 2011 Salı

Bazen Düşünüyorum da...


Bazen düşünüyorum da şuraya 3 kişi okicak die yazı yazıosun kızım deli misin nesin diorum ama sonra düşünüyorumki ben o 3 kişiyi seviyorum.
Evet beni merak eden ne yazmış deli kız die bakan o her 3 kişiyi ben seviyorum ve bence onlar da beni sevio diorum ve benim biricik 3 kişilerim için yazasım gelio arada =)
Evet bazen düşünüorum çünkü her zaman düşünürsem migrenim tutuo, ki bilenler bilir dünyanın en çekilmez insanı oluorum migrenim devredeyken..
Bazen düşünüorum da insan çok yalnız bişi bence..Mesela benim panpişlerim yok 3 kişilerim var.. Benim yazılarım altında en fazla 3 yorum var.. ve ben programlara çıkamıorum mini eteklerimle..
Hayat yorucu ve gereksiz gelio bana bazen düşündüğümde..o yüzden bazen de düşünmemeyi tercih ediorum ben =/

14 yorum:

  1. birincisi benm bu migren kelimesini görünce bile bi an tüylerim diken diken oluor =) aklıma da hemen doktor civanım betül'ün o inanılmaz laf bombardımanına tutuluşu aklıma geliorr =D zuhahaha hatırladın sen onu :)

    YanıtlaSil
  2. ikincisi seni sevmeyen ölsün;
    -Buna itirazın olan var mı?
    -Haşaaa!!
    -He şöle =)

    YanıtlaSil
  3. üçüncüsü; bebişim sen düşünüp de kendini yorma zaten; biz senin yerine düşünürüzzz, ayıpsın.

    YanıtlaSil
  4. Son olarak da; Sevgili T'si düşmemiş Seda hayatında mevcut olan her 3 kişiden biri olduğum için kesin ve kat'i olarak çok şanslıyım.

    Sevgili Pigme'n =)

    YanıtlaSil
  5. Pigmeeeeeeeemmmm sen beni özlemişsiiinnn =)
    biton laf sokmuşsun ama sonra 12den vurmuşsun ;)
    3 kişilerimden biri yerim seni, özledim yaa seni bilee =p şaka powerpuffgirlüm, seni özel özledim ;)

    YanıtlaSil
  6. heeeey! ilk 3 e girdim ben =) ayrıca esra yorum yapn 3 kisi demis kız 3 yorum yapn degil :)

    YanıtlaSil
  7. Esroş en fazla 3 yorumum var diyişime içerlemiş, acımış bence =)
    Seni severim ilhami bilirsin (ilhamisin dimi =))

    YanıtlaSil
  8. 3ncü olmaya talibim mümkün mü???

    YanıtlaSil
  9. olmuşsun bebeem zaten ;)
    seviorum ben arkadaşlarımı yaa =)

    YanıtlaSil
  10. Demekki 3ten fazla yorum için derinden bi yazı yazmam gerekiomuş =)

    YanıtlaSil
  11. interneti olan var olmayan var. sana attığım mail zamanında girdiğim 5 dakka hariç internetsiz 3. haftama ayak bastım. ilk 3'ü kıl payıyla kaçıraraktan sessizliğime boğuluyorum tekrardan... elvedaaaa...

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil