8 Ağustos 2011 Pazartesi

afgan lokantasında fasting

aman yarabbi kim derdiki iki ispanyol bir ukraynalı sedanın aklına uyacak oruç tutacak, amigo olup heryerde fastiiiinnngggg(fasting oruçmuş burda örendik öğrettik :)) die slogan atacak. valla kafa yapma diince akla ben geldiğime göre yaptım oldu =)
yok efendim şunu yiyebilio musun, bunu içebilio musun, sex yapabilio musun, sigara içebilio musun, öpüşebilio musun, sakız çiğneyebilio musun........seda sayanla sabah sabah oldum resmen =) çatpat işte fakirleri düşünmek için, onların durumunu anlamak için, kendini power yapabilmek için falan deyince gözleri ışıldıo da; hocam oruçken ağzımızı çalkalayabilir miyiz demiolar allahtan =D
hasılı kelam (böyleydi heralde) bir günlük yabancı fasting günü başladı. öğlene kadar iyi misin aç mısın sen iyi misin sen aç mısın sen susadın mı yok sen susadın mı soruları eşliğinde ders işledik. tabi sevgili hocamız wendy kendine gelen vahiyle; "i thing u should drink water" dierek günün anlam ve önemini belirten konuşmayı yapmış oldu.
öğlen herkesler evlerine uyumaya dağıldı derken akşam oldu veee okulun önünde buluşuldu.. iki kişi bir araya gelse patlama oluyooorrr eller tek yumruk havada fastiiiiinnnggggg die bağrışlar oluyor. arap arkadaşlarımızın oruçluyken müzik yasak oynamak yasak fetvalarına; bunlar arap kültürü boşverin siz dierek başka fetvayla garibanların kafasını iyice karıştırdık..

arap arkadaşlarımızın tavsiyesi üzerine bir afgan lokantasına gittik. türkiyede beni kimse öyle bi lokantanın içine sokamaz ama gelmişken deneyelim artık die surat beş karış girdik..içerisi eğlenceliydi de allahtan sonra düzeldi suratımız =)




paco, viki ve marianın o kaça bu kaça soruları çok fazla olunca petrol zengini bir arap çıkıp tamam önemli değil siz istediğinizi söyleyin dediği an kararsız kalan bizler, siz ne tavsiye ediosanız bize uyar diyerek topu araplara attık ve geri kalan herşey şokla geçti. o ne sofraydı öyle aman yarabbi!! sabahtan beri aç olmanın verdiği yorgunluk şimdi yerini sabırsızlığa bırakıyordu.. biran önce, gelen tuhaf görünümlü yemeklerin hepsinin tadına bakmak, hepsini yemek bitirmek istiyorduk..değişik değişik kebaplar, pilavlar, tuhaf kokulu içecekler, hayatımda görmediğim karışıklıkta çorbalar, hurmalar, meyve salataları, börekler, salatalar =)

bu mükemmel sofra bizi bizden aldı. herkes yemeğe başladı fakat biz sayın diyanetimizin saatini bekledik fotoğraf çekerek oyalanıomuş izlenimi vererek.. yemeğe başladım veeee....
çorbayı yarıda bıraktım kebabı gelen içecekle yiyebilirim sandım ama yanılmışım, çocukken zorla içtiğim şuruplardan hiçbir farkı yoktu. baharattan et tadı gelmeyen kebabı su eşliğinde şekerli pilavı ise kebap eşliğinde yiyebildim. meyve salatasından bir lokma alıp başkasına gönderdim, zira soğukluğu gitmiş sütün içindeki meyveler kendinden geçmişlerdi =) börek belkii dedim ama en sonunda şöyle bir özet çıkardımki bu mutfak karman çorman biton baharatı doldurarak yemek yapma fikrinden oluşuo..ve ben annemin yemeklerini özlediiiimm =)

lokantadan çıktıktan sonra, siyah mahallesine düşmüş beyaz hatun gibi hissettik birden kendimizi..herkes birbirine sarılıo, selam verio, bağrışıo, öpüşüo...aman allahım burası bildiğin arap mahallesiydi..ilk önce biran önce kaçmayı düşündük ama sonra okadar eğlenceli bir hal aldıki olaya bizim ve pek burnu havada ingiliz ırkımızdan bir bireyin katılmasıyla ramazan kutlamalarını bournemothta başlatmış olduk...ve işte fasting çığlıklarıyla videomuz =) :

evet biliorum hayat bize güzel =)

2 yorum:

  1. ramazan geldi, gelecek, eee nasıl geçecek, günlerde uzun beeee olur mu ki, ezan sesi yok, ya anlamlı olamazsa.. gibi gibi bir dünya mevcut evhamlardan sonra dün gece sahurda bunları okumak ve izlemek bana ne de güzel geldi bir bilsen. biliyorum ki biz inançlarımızı içimizde diri tuttuğumuz müddetçe birileri en az bizim aldığımız kadar keyif alabiliyorlar indığımız şeylerden. aynı ülkede farklı şehirlerde olsakta içimde ki o ışık hiç gitmesin ki herkes tattığımız güzelliklerden payına düşeni alsın sacitimmmm...

    YanıtlaSil
  2. sen ne tatlı insansın yaa!!
    allah tüm yorgunluğumuzu evhamımızı aldı gönderdiği güzelliklerle; her zaman yaptığı gibi.
    Bi güzelliğimiz eksik kaldı o da gelecek inşallah dört gözle bekliyoruz ışığıyla gelmesini..ona da deli dolu ramazan yaşatmak istioruz çünkü =D

    YanıtlaSil